Magazinul online BunVoiaj.ro este administrat de compania TAD MOB TRADE S.R.L. (denumită în continuare Vânzător), înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J12/5868/2021, având C.U.I. 45297859, atribut fiscal RO, capital social 200 Lei, sediul social Loc. Căpușu Mic, Str. Principală nr.135, Com. capusu mare, jud. Cluj, România, telefon 0749 166800.
Vă recomandăm să citiţi acest document cu atenție. Folosind BunVoiaj.ro prin plasarea unei comenzi în site, vizitatorul online (denumit în continuare Cumpărător) își exprimă acordul față de Termenii și Condițiile descrise mai jos (denumite în continuare Contract). Contractul se aplică tuturor vânzărilor de bunuri și servicii prin intermediul BunVoiaj.ro și pot fi modificate doar cu acordul scris al ambelor părți.
Acest Contract poate fi modificat de Vânzător în funcție de evoluția prevederilor legale, fără obligația de a anunța în mod special acest lucru.
1. ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către TAD MOB TRADE SRL, prin intermediul magazinului online BunVoiaj.ro, către Cumpărător. Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
Bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către Vânzător, Cumpărătorului;
Comanda: document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online BunVoiaj.ro;
Contract: factura fiscal emisa de Vanzator
2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronice sau telefonice), prin intermediul magazinului online BunVoiaj.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comandă este compusă din următoarele:
– bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online menționat mai sus;
– mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
– specificațiile Cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronice sau telefonice) nu presupune confirmarea fermă a comenzii și nu reprezinta un contract ferm intre parti.
Plasarea comenzilor se poate face astfel:
– on-line – se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
– telefonic preluata de către un operator, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea contact;
– confirmarea unei comenzi se face după verificarea stocului produselor aflate în comandă.
Aceasta confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail).
Este posibil sa fii contactat de catre un operator, in caz contrar, comanda se va expedia catre tine si reprezinta un contract ferm.
Vei primi un e-mail, în care vei găsi informații despre expedierea comenzii tale.
Produsele aflate în oferta magazinului online BunVoiaj.ro, se pot vinde numai pe baza unei Comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al departamentului de vânzări.
O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.
Toate măsurătorile produselor sunt aproximative şi pot varia faţă de dimensiunile actuale. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica și de a actualiza (dimensiunea, greutatea, materialul sau volumul produselor).
Imaginile produselor prezentate pe site-ul BunVoiaj.ro sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice fel (culoare, aspect etc.) fata de imaginile produselor livrate, acestea putând prezenta mici abateri de la poze și descrierile prezentate pe site.
3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR
Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială, se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne rezervăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții, în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută.
4. GARANȚII
SC.TAD MOB TRADE SRL, in calitate de VANZATOR, ofera garantie pentru produsul(ele) achizitionat de CUMPARATOR conform Legii 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantia legala a produselor este de 24 de luni de la data livrarii. In functie de producator, aceasta perioada poate fi prelungita.
Produsele pot beneficia de garantie doar daca prezinta in termenul legal de garantie defecte de fabricatie vizibile dar mai ales cuantificabile.
Deteriorarile de genul zgarieturilor, loviturilor, rupturilor, etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile precum si problemele de neconformitate ale produsului care nu au fost aduse la cunostiinta Vanzatorului in termen de 48 de ore de la preluarea acestuia de la firma de curierat NU beneficiaza de garantie. In cazul in care la receptia produsului se constata probleme din cele enumerate mai sus, acesta poate beneficia de garantie doar in situatia in care nu prezinta semne de utilizare si prezinta toate etichetele originale.
De asemenea, orice defectiune a tuturor modelelor de fermoare, a sistemelor de închidere, cu cifru sau fara cifru, ce nu a fost adusa la cunostinta Vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea si receptia produsului, nu beneficiaza de garantie.
Orice produs poate beneficia de garantie doar daca la trimiterea acestuia in service prezinta toate componentele, inclusiv cele defecte, prezentul Certificat de garantie si factura de achizitie.
Cu exceptia remedierilor necesare pentru deficientele produsului cauzate de lipsa acestuia de conformitate sau de defectele de fabricatie cuantificabile, garantia legala nu acopera deficientele directe sau indirecte produse ca urmare a folosintei sau a lipsei de folosinta a produsului, generate prin actiuni sau inactiuni precum: transport, manipulare defectuasa( exemplu :manipularea in cadrul aeroporturilor), depozitare, pastrare, folosire, intretinere etc. ( de exemplu in timpul unor astfel de actiuni, sau inactiuni se pot produce daune ori deficiente prin: lovire, soc, zgariere, curatare – cu obiecte ascutite, taioase, abrazive, substante chimice, etc), interventii efectuate asupra produsului fara autorizarea Vanzatorului, nerespectarea instructiunilor de pe eticheta produsului, supunerea produsului la temperatura si umiditate neadecvata, aducerea produsului in contact cu medii distructive ( praf, fum, abur, solvent, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice agresive, clor, etc.). Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce daune ori deficiente la suprafata produsului sau in structura acestuia unde pot aparea fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc. ce nu vor fi acoperite de garantie.
Daca la produsul achizitionat apare un defect de fabricatie va recomandam sa încetati folosirea acestuia, în caz contrar orice alte defecte aparute ulterior nu vor beneficia de garantie.
Orice defect de fabricatie al produsului, conform celor specificate mai sus, se remediaza gratuit de catre Vanzator in toate cazurile in care Cumparatorul o reclama in cadrul temeiului legal de garantie a produsului si Vanzatorul constata ca deficienta reclamata exista si nu este cauzata de actiuni/inactiuni neacoperite prin garantie, la punctul de lucru al Vanzatorului situat in Cluj,Com.Baciu,Strada Vidului, Ferma 9,Hala 2. tel: 0749166800, email: [email protected].
In cazul trimiterii unui produs in Service, Cumparatorul este obligat sa il ambaleze corespunzator transportului prin curier (cutie de carton, folie de protectie cu bule, burete de protectie etc.). In cazul in care produsul sufera defectiuni(lovituri, zgrieturi,deteriorari si modificari ale materialului, etc) pe timpul transportului prin curier datorita neamablarii corespunzatoare de catre Cumparator, acesta va pierde dreptul la retur si la garantia produsului si va suporata toate costurile de transport .
Din momentul in care Vanzatorul ia la cunostiinta de deficienta reclamata (adica constata ca aceasta exista si ca este acoperita de garantie in cadrul termenului de garantie) are obligatia legala sa o remedieze in termen de 15 zile lucratoare, Cumparatorul putand fi de acord cu extinderea acestui termen daca materialele necesare pentru remediere nu sunt imediat disponibile. Daca remedierea deficientei nu este posibila prin metode de reparare atunci pot fi agreate de comun acord si alte modalitati de rezolvare cum ar fi compensarea valorica a deficientei, cu conditia ca modalitatea agreata sa nu fie disproportionata in raport cu valoarea produsului, sau inlocuirea produsului.
Instrucțiuni de îngrijire:
• se curate de praf cu o perie moale sau material textil moale;
• petele se îndepărtează cu o cârpă umezită în soluție apoasă de detergent 1-2%;
• nu se spală cu apă sau soluții corozive;
• nu se folosește pentru greutăți supradimensionate.
În cazul solicitărilor nejustificate a garanției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a obliga Cumpărătorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului și a taxelor de transport corespunzătoare.
Vânzătorul declară pe propria răspundere că produsele comercializate prin magazinul online BunVoiaj.ro respectă cerințele referitoare la protecția vieții, sănătății, securității muncii și protecției mediului, în conformitate cu prevederile HG 1022/2002 și HG 457/2003.
5. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legilor aflate în vigoare, precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Pentru a returna un produs, trebuie indeplinite urmatoarele conditii:
- Produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator (cutie de carton, folie protectie cu bule, burete de protectie, etc.) pentru a fi transportat prin curier.
- Produsul trebuie sa fie insotit de etichetele atasate si toate accesoriile. Acesta sa NU prezinte urme de folosinta.
- Iti vom inapoia contravaloarea produsului, in contul tau bancar, in termen de maximum 14 zile de la data la care ai primit confirmarea pe e-mail a faptului ca produsul a ajuns la noi.
Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată:
https://BunVoiaj.ro/retur
6. FORȚA MAJORA
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de situație este din cauza unui eveniment de forță majoră. Forța mojoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
Solicitare Acord și Informare generală cu privire la POLITICA PRIVIND PROTECȚIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor și produselor TAD MOB TRADE SRL. Pentru noi, având în vedere relația specială cu Dvs., este deosebit de important să asigurăm protecția datelor cu caracter personal pe care ni le furnizați. În aceiași măsură Confidențialitatea datelor Dvs. cu caracter personal este extrem de importantă pentru noi.
Prin urmare acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor (“persoanele vizate”) care accesează site-ul nostru, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (“GDPR”).
Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră (“date personale”).
Prezenta Politică explică practicile online ale TAD MOB TRADE SRL, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt utilizate prin intermediul site-ului BunVoiaj.ro
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de TAD MOB TRADE SRLse va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal.
Prin prezenta Politică de protecție a datelor cu caracter personal, TAD MOB TRADE SRL dorește să informeze vizitatorii cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării.
În plus, vizitatorii site-ului sunt informați prin intermediul prezentei Politici și cu privire la drepturile de care beneficiază.
Cine suntem?
TAD MOB TRADE SRLeste o societate organizată și care funcționează în conformitate cu legile din România, cu sediul în Loc. Căpușu Mic, Str. Principală nr.135, Com. capusu mare, jud. Cluj, înregistrată la ORC sub nr.J12/5868/2021, având CUI RO 45297859